Freitag, 18. März 2011

Digitiigri edukas lõpp

Ja ongi meie 10 nädalat väldanud digitiigri koolitus läbi ja 15 tublit õpetajat sadamasse aidatud. Tuleb tunnistada, et ka mina olen ükskord siis selle arvutialase koolituse läbinud. Üsna piinlik oli alati vastada küsimusele, et kas sa digitiigri oled läinud? Et kahju, aga ei ole. No mis IT-tugiisik sa siis oled, kui pole digitiigrit läbinud? No mis teha. Kui meie kooli õpetajad Saue koolis digitiigri koolitusel käisid 2007.a. siis olin mina oma lastega kodune. Olin ju 4,5 aastat lapsehoolduspuhkusel ja niimoodi see minust mööda läkski. Oli see õnn või õnnetus, aga siiski olen nüüd saanud tunnistuse, et olen digitiigri koolituse läbinud. HURRRRAAAAAAAAA!

Aitäh Meerile kannatlikkuse ja igakülgse õpetamise ja juhendamise eest! Aitäh ka kõigile õpetajatele, et te jaksasite selle pika kursuse läbi teha.

Areng? Areng on olnud märgatav. Arvutiklassi on üsna suur tung ja enam ei ole nii, et kui tahan, siis kohe ka arvutiklassi pääsen. Õpetajad teevad oma ainetunde arvutiklassis märgatavalt rohkem, kui seda kunagi varem teinud on. Tublid! Ma olen IT-tugiisikuna ikka väga rahul tulemusega. Ka meie direktor on rahul. Ja muu siis enam ei loegi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen