Samstag, 19. März 2011

Adobe Connect ja Weebly

Minu viimase aja suurim ja põnevaim õppimiskogemus on seotud tarkvaraga Adobe Connect, mis võimaldab videokonverentsi pidada ja weebly keskkond, mis annab võimaluse kodulehte teha. Nii olen mõlemad vahendid oma uue eTwinningu projekti tarbeks selgeks õppinud.

Adobe Connecti tutvustas mulle üks saksa keele õpetaja Sloveeniast, kellega oleme koos olnud kahel PDW-l (Bonnis ja Nottinghamis) ja eTwinningu konverentsil Sevillas. Ammune tutvus ja ühised tulevikuplaanid projektide tegemisel jõudsid nüüd lõpuks ka sihile. Koostöös ja äraütlemata tihedas koostöös sai registreeritud projekt "3 in 1" (Kolm ühes). Kuna olen haige, siis õpilasi ma kokku lepitud ajal õpilasi chattima ei saanud, aga ise ma olen ju olemas ja niimoodi saigi esimene Chat tehtud Sloveenia õpilastega. Mina esitasin neile küsimusi ja nemad vastasid ja siis tegime vastupidi -nende küsimustele andsin mina vastused.

Adobe Connectiga on meil keeruline. Olen veidi uurinud ja saanud selgeks selle, et Adobe Connecti saab kuu aega tasuta prooviks kasutada, aga Eestis vist ei pidavat seda olema võimalik kuskilt osta. Ma ei ole seda veel uurinud, sest vajadus langes ära, kuna Sloveenia õpetajal on see Adobe Connect tarkvara kasutusel. Ta sai selle kingituseks haridusministeeriumi poolt. Kui juba partneril on see olemas, siis ei ole minul ka enam probleemi. Igal juhul on sellisel teel suhtlemine väga lahe.

Nüüd weebly keskkonnaga tegin esmaskordselt tutvust sügisel 2010 iseseisvalt, aga kuna ma ei saanud hästi aru sellest, kuidas seal tegusteda, siis mu ind rauges ja sinnapaika ta jäigi. Kui nüüd kootööprojektide õppimisürituse raames meile Weeblyt tutvustati, siis meenus see sügisene lugu ja niimoodi ma siis pusima sellega jälle hakkasin, aga valmis sain ja peamine MA SAIN HAKKAMA! Muidugi on ka selles, et nädal aega kodus haigena olles on ka AEGA seda kõike teha. Tavaliselt kui oleksin tööl, siis sellist aega ei oleks. Seega mängib tohutult suurt rolli meie elus ajafaktor. Meil võiks olla ööpäevas 24 tunnu asemel hoopis 48, küll siis jõuaks kõike, aga.....

No inimene ei ole ju loodud ainult töötama ja iga päev õppima ja uut kogemust omandama, aga ega inimene ei oska puhata ka.

Proovige weebly ja adobe connect kindlasti ära, kui võimalus on. Mina sattusin vaimustusse nagu vasikas kevadel karjamaale pääsedes. Jälle oli heaks kogemuseks suhteliselt vähe mõistust, aga rohkelt aega vaja.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen