Samstag, 19. Februar 2011

Kuldkalakesele soovid...


Rändan oma unenäos täna öösel soojale maale. Ilm on palav, õues on 35 kraadi sooja ja soe merevesi meelitab mind vägisi vette ujuma. Minu kaaslasteks reisil on mu parimad sõbrad, kellega koos on lõbus aega veeta.

Olen juba sukeldunud lainetesse. Ujudes kohtan kuldset kalakest, kes on valmis täitma minu 3 soovi. Mida sooviksid Sina, kallis blogi lugeja?

Mina soovisin:
1. Aega ja raha selleks, et omandada veel ühe võõrkeele oskus- näiteks perfektne inglise keele oskus. Prantsuse keel ei teeks ka paha.
2. Aega ja raha oma kodu ilusaks tegemiseks. Selleks peaksin õppima veel sisekujundust ja disaini;

Kui kaks esimest soovi oli seotud minu endaga ja perega, ehk siis prioriteediks on mina kui inimene. Üsna loogiline, et me oma kiire elutempo juures sooviks panustada rohkem endale ja oma perele. Me hindame neid väärtusi ja seame oma elus ka esiplaanile.

Kolmanda sooviga jäin veidi jänni. Oleks tahtnud midagi globaalsemat soovida, aga ikkagi tungis isiklik ambitsioon esiplaanile ja ....
3.sooviks oli mul võõraste maade ja kultuuride tundma õppimine. Reisida oma perega kusagile, kus varem veel pole käinud.

Kuldne kalake vupsas lainetesse ja läinud ta oligi. Mina seisin rannal ja .......

...... jõudsin tagasi reaalsusesse. Jõudsin argipäeva ja minu äratajaks oli kõrge palaviku ja köha käes vaevlev pojake. Mailboxi avades tabab mind shokk. Rühmakaaslase käest saadud info selle kohta, et ühel lasteaiasõbral on diagnoositud seagripp, teeb mind murelikuks. Kas peaksin tundma muret ja jooksma ka lapsega analüüse andma või oodata, mida aeg toob?

Olles taas uue olukorra ja ebameeldiva kogemuse ees, ei oska ma kuidagi käituda. Küsimus: mis oleks antud olukorras kõige õigem? Aga kes siis teaks vastust? Otsin siis seda ja loodan tõesti, et aeg annab arutust!


Täna sooviksin kuldkala käest 3 korda tervist kõigile inimestele. Kuidas see gruusia vanasõna ütleski, et "Andku jumal meile tervist, kõik muu ostame!"

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen