Freitag, 25. Februar 2011

Aga mul on MINT!

Nii palju siis paljukiidetud ja ülistatud Elioni poolt pakutud internetist. 4 pikka päeva ilma internetita ei toonud meile läbirääkimistel Elioniga veel lahendust. Ikka mõtleme ja kaalume ja vaatame! No kaua võib! Istuda veel 3 päeva, et äkki....

Lahendus saabus minu jaoks päästjana täna hommikul. Ei mäletagi, kes see tark inimene oli, kes ütles, et hangi siis endale MINT, mis veel ootad.... Ja õhtul saabuski MINT mulle koju. Kas te kujutate ette, millise rõõmuhõiskega võtsin vastu pisikese päästva pakikese, mille sees oli mälupulgast veidi suurem netipulk. Ja MUL ON NETTTTTTTTTTTTT, hurraaaaaaaaaaaaaa! Suured spetsialistid ja eksperdid olid küll skeptilised, sest meil pidi Elisa levi kehvapoolne olema, aga hetkel saan küll vaid kinnitada, et toimib see värk. Ja mis kõige toredam, kui see ikka meil levib ja ühendus okei on, siis võin selle endale jätta................... No milleks meile siis Elion, kes ei suuda pakkuda normaalset ühendust ja kes sellisesse kohta kus meie elame ei suuda digitv-d pakkuda. Häbi!

Aga inimene õpib olema leidlik igasugustes olukordades. Ja jänni ei jää iial. No kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab- võiks olla minu deviisiks! Ma olen nii õnnelik ja õnneks on tõesti vähe vaja.

Aga 4 päeva internetita? Millised need päevad siis olid? Elasin üle. Ka tervise mõttes elasin üle, kuigi eile oli selline tunne, et tervenemine on veel väga kaugel. Jaksu polnud millekski, internet polnud ka üldse oluline. Aga täna olen nagu uuesti sündinud ja MINT tuli ka just õigel ajal. Seega olen nagu uus siin ilmas, kes on saanud endale tagasi tervise ja kellel on perifeeriast side välismaailmaga. Ma elan veel!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen